kozmetika szépségszalon testkezelés fogyasztás testépítés zsírolvasztás cellulit anti age zsírbontás masszázs alakformálás infraszauna testtekercselés méregtelenítés nyomásterápia megereszkedett bőr izomstimulálás diéta fogyókúra lpg Szolnok régió Zagyvarékas Tószeg Törtel Tiszavárkony Abony Cegléd Ujszász Törökszentmiklós Mezőtúr Jászberény

Vibrációs tréning

Amit a Power Plate-ről és a vibrációs tréningről fontos tudni

 

Pontosan hogyan is edz a Power PlateR gép?

A nyújtóreflex révén az edzésbe hozott izmok 100%-osan aktivizálódnak. Ezzel szemben a hagyományos edzéssel csak 60%-80%-al érhető el. A vibráció egyetlen mozdulat elvégzése alatt 25-50 ismételt összehúzódást eredményez, ezáltal több izomszál aktivizálódik, így az izmok anélkül is aktívan dolgoznak, hogy bármiféle külső terhelés érné őket (pl.: súlyzó)

A vibrációs tréning kitűnően alkalmazható különböző sportok megalapozására: labdajátékok, síelés, futás, tenisz, golf, de a hobbiból sportolók számára is kiváló testedzést biztosít.

Hogyan működik?

A sportolók számára a Power Plate gépen végzett edzések megerősíthetik a hagyományos edzésmódok és az explozív erőedzések eredményeit (Cristiano Ronaldo, Serena Williams, Verrasztó Dávid).

A Power Plate 3D vibrációs tréning gyakorlatokat arra tervezték, hogy jelentősen kiegészítsék, javítsák a hagyományos edzésmódokat. A Power Plate gépek kiváló eszközei a teljesítmény folyamatos maximumon tartásának

Az első edzéseken csak statikus gyakorlatokat végzünk, ahol egyáltalán nem kell mozogni. Később elsajátítjuk, hogyan egyensúlyozzunk a gépen kapaszkodás nélkül. Végül a haladó felhasználók dinamikus gyakorlatokkal edzenek, melyek a vibrációs technológiát a hagyományos fitnesz gyakorlatokkal kombinálják.

Bárki használhatja a vibrációs gépet?

Mindenki, aki megfelelő kondícióval rendelkezik és orvosa jóváhagyja az edzést, használhatja a Power Plate-et. A felnőttek részére az edzés ajtót nyit az aktívabb élet felé, a professzionális sportolóknál pedig javul a teljesítmény.

Van valamilyen kockázat?

Azt mondják, még a jóból is megárt a sok. Általános tanács, hogy a vibrációs géppel kétnaponta edzünk, 30 percen keresztül, mivel az izmok regenerációjának ebben az estben is kell idő. Várandós anyukáknak és pacemaker-rel élők számára a gép használata tilos!

A teljes test rezgés módszerrel lehet fogyni?

Tudományos kutatásokkal bizonyították, hogy a Power Plate tréning hatékonyan formálja az izmokat és fogyaszt. Emellett a humán alanyokon végzett vizsgálatok szerint a hason lerakódott zsírból többet lehet fogyni ezzel a módszerrel, mint a hagyományos fitnesz gyakorlatokkal.

Elég önmagában a vibrációs edzés?

Ezt nem állíthatjuk. Az egészséges életmódnak része a megfelelő étrend is, nem csak a mozgás. A vibrációs edzést egészítsük ki kardió edzéssel is, hogy állóképességünk is javuljon és a szívünket is védjük.

Mély izmokat megdolgozza?

A reflexív izommunka miatt a mélyizmokat is megdolgozza, amit akaratlagosan nehezen tudunk edzeni.

Kiknek ajánlják?

Bárkinek, aki erősítené szeretné a szervezetét, javítaná a teljesítményét, továbbá azoknak, akik csak egészségesebbek szereetnének lenni, szép alakra vágynak.

Sportolók akik a Power Platet választották:

Verrasztó Dávid / Úszó / Kétszeres Eb-ezüstérmes, rövidpályás Európa-bajnok és világbajnoki hatodik helyezett

Dwyane Wade / Miami Heat kosárlabdacsapat játékosa

Serena Williams U.S., Ausztrál és Wimbledon teniszbajnok / "A pályán kívüli edzés ugyanolyan fontos számomra, mint a teniszpályás tréning. A Power Plate géppel képes vagyok meggyorsítani a pályán kívüli edzést, és maximalizálni a jótékony hatásokat.

Christiano Ronaldo A Real Madrid futballcsapat játékosa

Sportcsapatok

- Bayern München
- Chelsea
- GalataSaray FC
- Manchester United
- NBA
Amerikai I. ligás csapatok: Chichago Bulls, Dallas Maverick,
  LA Lakers...

Hírességek

- Pataki Zita
- Zimány Linda
- Szulák Andrea
- Rubint Réka
- Claudia Schiffer
- Sting
- Rihanna
- Cindy Crawford
- Mádai Vivien

A Power Plate utánozhatatlan!

A Power Plate tovább fejlesztett és levédett 3 dimenizós techonológiája egyedülálló. Sem a billegő, sem a függőleges vibráció nem eredményez ugyanolyan hatást.



Power Plate tréning az alábbi esetekben javasolt:

. Narancsbőr, vizesedés
. Túlsúly
. Kötőszöveti gyengeség
. Anyagcserezavarok
. Vérkeringési zavarok
. Bénulás, görcsök
. Izomgyengeség
. Összenövések
. Mozgékonyság
. Inkontinencia
. Parkinson
. Multiplex Szklerózis
. Csontritkulás
. Erőemelés
. Köszvény
. Reuma
. Gerincsérv

 
 
  Hatások

. anyagcseréból származó termékek szállítása
. anyagcsere szabályozás
. friss sejtképződés
. növeli a sejtmembránok áteresztő képességét
. véráramlás serkentése
. izomzat lazítása
. izomerősítés
. vérkeringés javítása
. nyújtás segítése
. a medence izomzatának erősödése
. a remegés csökkenése
. a koordinációs képességek javulása
. a csontállomány tömörödése
. nő az állóképesség
. nő a porcok vérellátása
. a fájdalmat okozó anyagok elszállítása
. stabilizálódnak a csigolyát körülvevő izmok


Súlycsökkenés

A Power PlateR gyakorlatok pozitív irányba befolyásolhatják az anyagcserét, ezáltal segítve a súlycsökkentést. Az alap anyagcsere a pihenés közben felhasznált energia mennyisége (kalória). A fizikai, és kis mértékben a szellemi tevékenység is igényel energiát. Minél aktívabb valaki, annál több energiát éget. Ugyanakkor különbséget kell tenni a súlyvesztés és a zsírból történő fogyásból. Fontos, hogy a nem kívánt zsírt égessük el, miközben a zsírmentes izmokat megőrizzük, így javítva az általános testösszetételt. Ennek oka az, hogy még pihenés közben is a sovány izmok több energiát égetnek. Ezért a zsírból történő fogyásnak a kulcsa a sovány izom növelése.

Ha emelkedik a sovány izom mennyisége, emelkedik az anyagcsere, több kalóriát éget a szervezet, még pihenés közben is. Az Acceleration TrainingT edzés segít a szervezet izomrost mennyiségének növelésében, a sovány izomszövet gyorsabb építésében. A megfelelő edzésprogram mellett a fogyókúra alapvető fontosságú eleme a kiegyensúlyozott étrend. A cellulit megjelenését is jelentősen csökkenthetjük, egyrészt a testösszetétel pozitív változásán át, mely a sovány izomszövet növelésének eredménye, másrészt pedig a jobb vérkeringés révén, amely fokozza a nyirokkeringést is, ezáltal javul a toxinok kiürítése a szervezetből

FLEXIBILITÁS ÉS A MOZGÁS TARTOMÁNYA

A flexibilitás az ízületnek azt a mozgástartományát méri, melyet pillanatnyi erőfeszítéssel érünk el. Több tényező határozza meg mértékét: a kötőszövet struktúrája, az életkor, a nem, az inak, a szalagok és az ízület struktúrája, és az aktivitás foka. Nazarov volt az első olyan kutató, aki széleskörűen tanulmányozta a vibrációs tréning hatásait, és elsőként foglalkozott a flexibilitásra gyakorolt hatással. Azt találta, hogy a vibrációval végzett nyújtó gyakorlatok jobban megnövelik a flexibilitást, mint az önmagukban végzett nyújtó gyakorlatok. A nyújtás az izom megnyúlásának folyamata. Ahhoz, hogy csökkentse a nyújtás során bekövetkező izomsérülést, az izomorsó szenzorként működik, hogy megelőzze a túlnyújtást, miközben a Golgi-féle készülék érzékeli a megnövekedett feszülést és reflexszerűen relaxálja az izmot, hogy megvédje a túlzott erőhatástól.
Az Acceleration TrainingT gyakorlatok ezeket a szenzorokat és az ínszövetbe ágyazott Golgi-féle készüléket stimulálják, változó reflex aktivitást generálva, amely arra készteti az izmot, hogy új, hosszabb hosszat vegyen fel, még a passzív nyújtott állapotban is, ezáltal növelve a test flexibilitását. Becslések szerint a felnőtt populáció 99%-a már szenved valamilyen izom egyensúlytalanságban, és ez kezelés hiányában fájdalomhoz, feszüléshez.

A CSONT ÁSVÁNYI SÜRÜSÉGE

Általánosságban elfogadott tény, hogy a mozgás kedvező irányban befolyásolja a csontsűrűséget, a csont újramodellezését. A csont jobban reagál a dinamikus, mint a statikus gyakorlatokra, és az ellenállás (terhelés) szintje is hatással van a csont átépítésére és minőségére. Ha a csontokat nem használjuk, pl. nem végzünk testmozgást, az újramodellezés megáll. Az időskori alacsony csontsűrűség elkerülése és a csontritkulás megelőzése érdekében fontos, hogy eddzünk, és megtartsuk a szükséges csontsűrűséget és csonttömeget. Ugyanakkor nem mindenki képes fizikailag vagy lelkileg.

A POWER PLATER EDZÉS ELŐNYEI

Mindennapjainkban az izomerőre a gravitáció gyakorolja a legnagyobb hatást. Az izomerő növelését célzó speciális edzőprogramok, pl. a súlyzós edzések és az egyéb ellenállás tréningek gyors és hirtelen változást jelentenek a gravitációban, így próbálva az izomstruktúrára gyakorolt hatást növelni.

Megfelelő protokoll és fokozatosság esetén az ellenállás edzésekre a szervezet az izomerő fokozásával válaszol - ezt úgy nevezik, hogy szuperkompenzáció. Az Acceleration TrainingT ugyanezt az alapelvet követi, de a gravitációs változást a gyorsulással éri el, nem pedig az izmokra és a vázrendszerre gyakorolt túlzott terheléssel. Ha javul az izomerő, csökken az esések veszélye, legyen szó a magasan képzett atlétáról vagy az idős emberekről. Mindenkinek szüksége van megfelelő egyensúlyra, stabilitásra és neuro-muszkuláris tartalékokra a mindennapi élethez és az esések elkerüléséhez. A megnövelt izomerő neurológiai és miogén adaptációval érhető el. Az erő növekedése először a neurológiai adaptáció eredménye, melyet a jobb neurológiai rendszer segít. Ezeket a neurológiai módosulásokat rögtön a Power PlateR gép edzés után észlelhető, míg a miogén adaptáció csak néhány hét után indul be. Sokszor feltételezik azt, hogy csak az atlétáknak és a komolyabb edzésben lévőknek van szüksége a miogén adaptációra. Ez nem így van: főként az idősek azok, akiknek erre szüksége van, hiszen szervezetüknek egyensúlyban kell lennie, hogy adaptálódjanak a felületi egyenlőtlenségekhez. Ennek hiányában instabillá válnak.



Edzéshez tornaruházat és tornacipő szükséges!

Az edzés előtt
2,5-3 órával edzés előtt fogyassz lassan felszívódó, szénhidrátban gazdag ételeket, ha van rá módod (rozskenyér, hántolatlan rizs, korpás keksz, zabkása, durumtészta, zöldség, gyümölcs stb).

2 órával az edzés előtt már ne egyél semmit!

A tréning előtt izotóniás italt fogyasztása ajánlott dehidratáltság elkerülése érdekében.

Az edzés menete
5 perc nyújtás, bemelegítés, majd 20 perc edzés, aztán 5 perc lazító cellulit kezelés

Edzés után
Az edzést követően - maximum 3 órával - fogyasztásra ajánlott fehérje shake segít, hogy a nagymértékben igénybe vett izmok gyorsabban regenerálódjanak